RUILEN/ RETOURNEREN

Wat is het termijn voor het retourneren?
Binnen 14 dagen na de verzenddatum kunt u artikelen retourneren of ruilen. De verzenddatum staat vermeld op de factuur.

Retourneren via PostNL
Vul het bijgeleverde retourformulier in en voeg het formulier bij in het pakket. Plak de bijgevoegde retoursticker op de doos. Zendingen zonder retourformulier worden niet geaccepteerd. Lever het pakket vervolgens in bij uw dichtstbijzijnde PostNL filiaal. U krijgt een ontvangstbewijs en track and trace nummer (bewaar deze goed).

Zodra wij uw bestelling retour hebben ontvangen, wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Binnen 30 dagen na de
e-mail bevestiging, wordt het aankoopbedrag automatisch teruggestort op de rekening waarmee de bestelling werd betaald (creditcard of bankrekening).

Welke regels zijn van toepassing op het retourneren/ ruilen van artikelen?
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze:
- Ongebruikt zijn en voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje.
- Schoenen, dienen ongedragen, in de originele, onbeschadigde doos te worden terug gezonden. 
- Artikelen met vlekken worden niet retour genomen.
- Het éénmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Uitzonderingen
Rond drukke periodes (feestdagen en seizoens wisseling) kan de afhandeling van uw geretourneerde bestelling vertraging oplopen.

Retouradres:
Vallen Mode
Postbus 24
3480 DA HARMELEN

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Bij het retour zenden van artikelen zijn de verzendkosten geheel voor rekening van de klant. U kunt de tarieven vinden op de website van PostNL.

Kan ik artikelen ook retourneren in de winkel?
Artikelen die online gekocht zijn kunnen ook geretourneerd worden in de winkel. Wij kunnen u in de winkel helaas geen geld terug geven. U krijgt dan een tegoedbon ter waarde van het bedrag van het geretourneerde artikel (exclusief eventuele verzendkosten).